NaZaNiN jOoN
میدونی الان دیگه چه فرقی با گـــــــوه داری؟؟ فکر نکن عسیسم هیچ فرقی ندارین

 

 

ﯾﻨﯽ ﺍﮔﻪ ﺍﻋﺘﻤﺎد

 ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺭﻭ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﮐﺮﺩﯼ ﺩﺍﺷﺖ،ﺍﻻﻥ ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ

ﺑﻮﺩ:))))))))))))))))))))))

 

 

 

به بعضیا هم باید گفت :

 

تو آسمونا دنبالت میگشتم , رو غریبه ها پیدات کردم

 

 

 

 

تو دنیا یا باید گرگ باشی یا گوسفند

 



نظرات شما عزیزان:

نیما
ساعت13:23---18 مهر 1392
دوست دارم ممنون که همیشه باهام بودی حتی تو غمم ولی من بد بودم ولی بزار رو حساب اینکه لیاقتتو نداشتم گلم دوست دارم بوس بای تا دیدار دوباره
پاسخ: دوستت دارم بوووووووووووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:,1:26به قلم: نازنین جوون ™